SOM

La Fundació Sant Jordi es va constituir el mes de març de 1998 amb la finalitat de promoure l’educació integral dels infants, adolescents i joves de Minyons Escoltes i Guies de la Demarcació de Girona.

logo_transA mitjans de la dècada dels anys vuitanta la Demarcació de Girona va aconseguir unes subvencions amb la finalitat de crear infraestructures, i els agrupaments varen rebre les primeres subvencions de la llavors Delegació de Joventut. En una trobada de la Taula de Caps d’Agrupaments es va acordar de reunir tots aquests diners, els de la Demarcació i els dels agrupaments per crear un fons que possibilités crear infraestructures.

L’any 1998 quedava un romanent important d’aquests diners i es va decidir de crear una fundació per ajudar a la Demarcació en la seva tasca educadora.

Els patrons

El patronat està format per dos membres triats dels càrrecs electes en actiu de la Demarcació (Comissari/a, Administrador/a i Secretari/a), el Consiliari, dos Caps d’Agrupament i tres membres d’Antics Escoltes.

El primer patronat el formaren Mercè de Ciurana, Octavi Casellas, Jordi Font, Josep Dalmau, Carme Pujol, Carles Aulí, Antoni Calvó i Joan Oliver.

Han estat també patrons Salomó Marquès, LLuís Bohigues, Maria Roca, Eduard Català, Elena Parera, Albert Ciurana, Sebastià Aupí, Robert Massachs, Marc Almeida i Josep Vila.

Actualment el patronat està format per:

Àngel BadallóÀngel Badalló

Comissari de la